Er du interessert i korpset?

Korpset er for alle barn som går i grunnskolen (1-10 klasse) men i praksis tar vi sjelden i mot aspiranter yngre enn 2. klassinger av praktiske årsaker. Vi erfarer også at større barn ønsker å lære å spille, så de øvre klassene er også velkomne hos oss.

Når er påmeldingsfristen?

Hos oss begynner det barn hele året, stikk gjerne innom en onsdag kveld og se hvordan vi har det. Ønsker du å melde barnet inn, fyll ut det nederste skjemaet på denne siden.

Hva koster det?

Kr. 1750,- pr. halvår, og søsken får rabatt. For dette får du individuell spilleopplæring én gang i uka, spilling i gruppe én gang i uka, gratis lån av instrument, uniform, deltagelse på seminarer/reiser/overnatting. Første halvår betaler man kun kr. 900,-.

Lurer du på noe mer?

Er du interessert i om skolekorpset er noe for barnet ditt, men ikke helt sikker og har noen spørsmål til oss om mulige instrumenter, hvor mye aktiviteter vi har, hva som kreves av deg som foreldre, eller lignende. Ta kontakt med oss da vel, så svarer vi så godt vi kan!

← Tilbake

Vi har mottatt spørsmålet ditt

Vi kommer tilbake til deg så fort vi kan. Vær obs på at du nå bare sendte oss spørsmål, dette var ikke en bindende innmelding til korpset.

Innmeldingsskjema

Skjemaet over var kun for å stille spørsmål, ønsker du å melde barnet ditt inn i skolekorpset, bruker du dette skjemaet:

← Tilbake

Innmeldingen er sendt

Hvilken skole går barnet på?
Kan korpset bruke bilder av barnet?